Long time, no see.

Halloj på er!

Det va ett jävla bra tag sedan. Hoppas allt är bra med er.
Själv är det ganska bra, skolan har rullat igång nu efter sommarlovet.
Går i tvåan nu, fett. Musiken går rätt bra faktiskt.
Vi har ett visprojekt i skolan som jag tror kommer bli grymt!
Konsert om några veckor, tagga för det!

Dokumentärfilmen som spelades in på avdelningen har haft premiär.
Den 28 augusti hade den premiär på svt2. Länkar nedan för er som vill kika på den.
Barn med cancer: http://svtplay.se/v/2514381/dokumentarfilm/barn_med_cancer

Livet är rätt gött trots att jag och mamma inte pratar mer. Jag har så mycket gott folk
omkring mig så det är ingen skada skedd. Det är lite konstigt faktiskt för det känns inte
som att någonting har förändrats. Har har inte pratat med mamma på över en vecka
men det känns inte konstigt. Det är som om det alltid har varit så.
Och för att citera en väldigt smart tjej som jag en gång kände:
"Man får gö det bästa av situationen."
Och det är nog exakt det jag gör. Det bästa som kan bli av det bästa jag kan göra.
I slutändan blir det bara jag ändå, och i längden är det just det som är viktigast.

Det var allt jag hade att säga för idag, vi hörs!
Ska försöka att inte vänta flera månader innan det blir något inlägg igen.

God bless you ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0