Nu inatt..

Jaaa, jag vet att jag varit dålig med uppdateringen, deal with it.

Hej iaf.
Morsan o tjejerna kom hem från Schweiz nu inatt.
Saknat tjejerna som faaan, jävla gullungar!
Dom hade massa saker o visa o berätta om.
Dom hade typ varit hemma i en halvtimme
när det skulle gå o lägga sig, de ska till skolan imon.

När de gått o lagt sig skulle jag iaf titta på tv.
Då har skiten lagt av, kanalerna iaf.
Men de kom tbx efter typ en timme.
Som ni ser så har jag fixat bloggen.
Så det är såhär den kommer att se ut
till jag kan få lite professionell hjälp.
Funderar på att behålla headern dock,
bara göra den lite bättren + lite annat.

Vill passa på att länka två bloggar jag läst idag.

Vill även passa på att länka en låt, denna versionen
hörde jag för ett par dagar sedan o det förtjänar att länkas.
Puss på dig hjärtat! ♥


Skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: felicia

men sötnos! : ) <3

tycker föresten att din blogg är jättefin nu, både headern,bakgrunden o de :')

2011-01-23 @ 11:24:38
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0