Jag älskar dig, pappa! ♥

Haai bloggen.  

Mycket som har hänt på sista tiden, därför har bloggen inte blivit uppdaterad lr designen fixad, usch va den ser hemsk ut, mitt patetiska försök att fixa den gick åt hel-vete...
Jag har varit lite lat oxå o inte haft någon större lust o blogga helt enkelt.


På tal om inget;
Om ni undrar vad som pågått de senaste månaderna ska ni få.en lista på det största nu.

◊ 13 april - Operation
◊ 3 maj - Min pappa dog
◊ 27 maj - Min pappas begravning

Om det hänt något viktigt som jag glömt, säg till.

Nu ska jag lägga mig o vila tills min moster kommer hem men innan jag gör det vill jag dedikera detta inlägg och denna dag till min underbara pappa som är älskad och saknad av så otroligt många. Jag vill hylla dig pappa med denna låt som du älskade. Jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0