Måndag.

Haai, förlåt för den dåliga uppdateringen. Det kmr tyvärr inte bättras på ett tag.
Ska till sjukhuset igen imon. Behandling nr 4.
Har haft en hyfsad helg,
Fantastisk lördag. Johan var här. (A)
Fruktansvärd söndag. Jag mådde sjukt dåligt o Johan åkte hem :(

D är egentligen mitt eget fel att jag mår så dåligt, jag har inte varit duktig på o äta på den senaste tiden.
2 veckor utan mat kan göra magen lite sur, i mitt fall väääldigt sur.
Så nu trycker morsan nästan ner mat i halsen på mig, haha mig!
Aja..

Igen, sry att jag inte har varit så bra på o svara på sms o sånt, jag har verkligen ingen ork.
Asså d är lxm ansträngande att skriva sms.. fkd up? ^o)

Aja, om ni ska höra av er så äre nog bäst o ringa om ni vill ha ett garanterat svar.
O skriv inte vad gör du för då kmr jag definitivt inte o svara.
Hör av er om ni verkligen vill ngt, lr om det är bara för o prata en stund.
Om ngn vill komma förbi är d oxå ok, gillar besök:)

Älskar er!

Kyss&Smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0