Mys o blää

Hare mysigt mä bananen och film nu då. Kollar på mina Harry Potter filmer, fast har redan sett dom så d e bara banan som ser;) hejohå, kämpar på fast d är jobbigt. Pappa mår inte bättre och jag flyttar runt. Mamma vill att jag ska flytta hem o banan är skitglad. Men men.. Prao nästa vecka då, sista vekcan nu. Pallar inte mer. Folk säger saker o menar ngt annat. Det är fan som hyckleri. Bry sig, inte bry sig. Älska, inte älska. Hjälpa, inte hjälpa. Skitsamma. Palla att folk ska hålla på så och inte kunna bestämma sig. Lr säga att jag är för ung för o klara mig sj o sen bete sig som en 10åring sj. Moget. Men men..Vill bara hedra Adrian oxå genom o säga att du är den coolaste nörden jag känner;) Grattis xD Men men.. Bored.. Bloggar inte ofta...Pallar inte..lr aa.. ngt sånt.

Puss o Kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0