Jaha blogg..:)

Hellöö, Sarah va namnet. Första gången man skriver blogg då da. Jahåå, o jag gissar på att detta går till så här ungefär;

Vakna ganska sent imorse, men hann i tid ändå. Maram missa bussen ( geni:P )
När vi va typ vid pilbågs tvärnita bussen o jag alla andra på bussen ramlade.
Jag ramlade på en tjej som blev helt chockad av bromsen, jag ba "förlåt",hon ba " nej asså de e helt lugnt, de va ju inte ditt fel". Menmen..kom te skolan i alla fall, o ingmarie va sen (som vanligt) typ 5 min men ändå. Sen skulle vi haft matteprov mä lars men jag hade kör-repning ändå så..sen fick man ju reda på att det inte blev ngt prov "YEEES"! Hade repning från 9.30 te 12.20 typ, ganska länge..min hals va helt fucked up efter de:P men men, sen hade man SO mä per, kom försent te den lektionen pga, o lyssna på de här; på rasten tänkte jah chantie o maram gå te kiosken snabbt, på vägen ser vi en fågelunge som sitter blixtstilla på marken. Maram gick o hämta Elionor som fixar så att vi kan ta upp det utan att röra vid den. Vi hittar boet, och vi fixar så fågeln kmr tebax te boet. Ett gäng killar från paralellklassen kom o kolla vad vi gjorde. Så fort vi satte tebax fågeln, som är överdrivet liten, flög den fan UR boet igen :O Den landar i en buske och sen ramlar ner från busken. Alla springer ut för o se vad som hände, då ligger de lilla fanskapet i buskarna o piper, glad som fan. "Vi har börjat" ropar maram sen, så vi går upp te klassrummet o per har redan börjat lektionen. Dom körde typ en täving där man typ skriver en fråga på ett papper o sen ska alla typ ta varsin..aja i alla fall, mitt lag vann o vi fick sluta en timme tidigare. Dax o åka hem, snabba ryck..kolla datan snabbt, messa hanna, drog te frölunda o sola solarium lite:)
Sen när vi va klara förslog johanna att va skulle dra te lisse en snabbis, så vi åkte dit, åkte typ 3 grejer (mitt fel) och sen drog vi oss hemmot. När vi satt på bussen o hanna skulle av, hade hon glömt stycka på stopp så bussen stanna inte, son tog istället bussen hem te mig o tog sedan bussen tebax;) Jag kom hem, käka lite middag, kyckling ris o curry mä brockolli MUMS:D Just nu kollar jag på sista avsnittet NÅGONSIN av "ER" eller som några kanske känner till det, "cityakuten"
Aja, dax o kolla färdigt. Ha det gött, vi hörs PUSS


Kommentarer
Postat av: yazzemine

Lång dag förstår jag :)<3

2009-09-12 @ 23:21:49
URL: http://yazzemine.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0