Helvete asså!!!

Jag vet fan inte vad jag ska göra. Hur fan ska jag klara detta?! Jag är inte äns fyllda 15 än! Min pappa har alltså åkt in på sjukhus och opererats, det gick bra, men det blev en komplikation med sövningen. Min pappa mår inte riktigt bra o jag kmr fan typ o dö! Va fan ska jag göra? Han kmr ju o behöva hjälp o jag kan inte hjälpa honom hur mkt jag än försöker. Syrran bor i sthlm o hon har ett eget liv. Brorsan är lite för lat för o hjälpa till hela tiden. Jag menar, klart att han hjälper till men han äru oxå ba ett barn, han e ba 2 år äldre. Men jag bryr mig inte riktigt om det egentligen. Hur fan kmr pappa o må efter dhär? Han kmr ju inte te o bli fullt som han va. Han kmr ju alltid o behöva hjälp mä småsaker, sånt han klarade galant förut. Och även om han är ok mä d så vet jag inte om jag kmr o bli det. Fatta vad jag kmr o sakna honom! Han är min pappa, jag älskar honom mest i världen! Om han inte blir sig lik kmr jag fan ta livet av mig! Minigrejer kan jag hantera, men om hans personlighet ändras lr ngt sånt kmr jag inte vara ok mä d. Det kmr jag inte. O jag kmr o beskylla en massa jävla skit i så fall. Fy FAAAAN!

Allt känns så jävla onödigt. Jag är onödig. Himlen är onödig. Död är onödig. Liv är onödig.


Helvete...


Kommentarer
Postat av: yazzemine

Allt kommer ordna sig bby<33 tro mejj.. jag har varit i din situation jag vet hur det är.. Men gumman det ordnar sig du vte att jag alltid ställer upp även klockan 4 på natten!.. Finns <3

2009-09-12 @ 23:20:08
URL: http://yazzemine.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0