Hshallå:D

Hshallå alla. Bahahha skojja ba xP

Aa idag har iaf gått rätt bra, liseberg, drog tidigare än planerat, menmen. Åkte te min mamma som va hos sin faster, kulkul. Final idag på lisse, tröök"/ Hade någonlunda kul hos mina kusiner, min andra kusin, ålder 3, fick ett frispel. Han ville ha mina småsystrars grejer :O Typ rosa pennor o Hannah Montana tidningar :S Så hämtar min syster hämtar mig för o säga till han. Jag säger till han o hans morsa får frispel:O Jag ba kvinna, han är 3! Om du ger han allt han vill ha kmr han aldrig lära sig, seriöst d vet vem som helst:O Hon ba, jag orkar it höra han skrika. OCH?! Skaffa it barn om du it orkar mä o disiplinera dom sen!!!! Damn woman! Aja, ska hoppa in i duschen typ nu, hörs sen;)

Puss o Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0