Hej, don't kill me?(A)

Heeeej!

Jag vet, har it bloggat på 5000000000000 år men aja, har typ haft fullt upp mä massa saker o aa;)
Skulle träffat Sötaste Nellan i helgen en blev it så, venne varför men aa. Fett kul men lång helg:)
Vart mä Banan (Johanna) o chillat i fredags, bakade såg på film o mys, sov över o hade lite kul i lördags mä;)
Åkt te mina släktingar idag, först va man hemma o hämta typ tv:n o sånt, typ dvdn o min soda stream:)
Sen snacka jag mä morsan om ett brev som hade kommit o blev aspisst på det. (d dom stog i brevet asså:P)
Aja, mamma ba; "kom hit en stund." hon va redan hos mina släktingar. Åkte dit o va där lite grann:)

Jao, har haft d bra men har haft skit ont"/ menmen, lyckad helg iaf:)

Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0