Haai :)

Morsmors folket!

Har boreeeee. Håller på lite må olika saker o inget e typ kul:P
Skulle åkt o hälsat på pappa imon men det blir inte av. Ska åka o träna mä Matilda o d hade jag glömt "/
Så det blir pappa på torsdag ist;/ Gillar it o åka dit. D är fett jobbigt.. Menmen, det är it för mig jag åker så.

Vart rätt skön dag idag. Kommer fan it ihåg om jag kom sent ens xD
Aja, min lärare mådde dåligt o fick gå hem så slapp sista lektionen, slutade 13.10 ;D
Hämta syrran, o ja, syrran singular, min andra syrra va sjuk o stanna hemma;)
Så, gick hem, satte på lite film o käk te dom, båda somna assnabbt så hoppa in i duschen;)
När jag kmr ut har morsan o brorsan kommit hem o d e liv här:P
Snacka lite mä Banan o drog mä henne te pizzerian för hon e räääädd för mööörker xD
(Johanna, don't hate me bahah)

Puss&Kram&Kyss&Smek♥

ojj, här blev're mysigt xD


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAJA :)

2009-10-21 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0