Duu din..

Shit..en känsla jag aldrig trodde jag skulle känna igen..o det känns fel. Jag känns fel. Jag hade fel, de vet jag men jag hade mina anledningar. Jag trodde enbart bättre om dig. Det är synd att du inte är den jag ville, det är synd att jag inte är den jag vill. Bullshit. Jag saknar dig. Varför ska jag skämmas? Människor gör fel. Människor blir förbannade. O det var inte jag som ljög. Oavsett. Ok, du har all rätt o vara arg lr what ever, men se d från min sida. Gå igenom allt jag har o sen va ok mä d. Blä vill inte prata om det. Men seriöst. Trodde det skulle va bättre utan dig. Du kanske har d bättre men inte jag. Vart jag än vänder mig ser jag dig. Du var min. I 8 år. Jag älskar dig.


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0