Blubb!

Haai, long time - no see, mitt fel I know.

Har iaf fixat headern på bloggen. Har it it hunnit lr orkat fixa hela, headern va huvudsaken;)
Så, förvänta er en transformation om ett par dar ;)

Har d lite tröök men Johan hjälper te mä d;)
Kolla, jag nämnde dig XD
Kul att folk följer bloggen (lr inte XD)

Har it uppdaterat på 50000 år, jag vet, men har haft fullt upp mä ALLT!
Skolan får rådamp på att jag kan koncentrera mig.
Läkarna är helt fitiga i hövvet, måste göra om biopsin -.-'
O har aldrig tid o dra te pappa för jag tar mig it tiden o gö d.
Jga sitter hellre i ett mörkt litet hörn mä ett rakblad om ni fattar.
Typ ingen fattar att d är FETT jobbigt för mig att åka dit o se han lxm.
Aja, te dom människorna som klagar säger jag Fuck off!

Kyss&Smek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0