Reaktion.. AJ?!

Sarah är dum. Hon hade "planerat" en fett kul o mysig dag för sig själv o Chantiie idag. Det typ faila..
Först o främst ska hon sluta prata om sig själv i tredje person, fast hon tkr det är lite gulligt (läskigt)..
Men jaao.

Vakna imorse av att Yasse sms:a. Tror inte jag svarade (A) tror iaf d va Yasse..*tänkerefter* aja :)
Kl va 11.51 o jag tänkte; snart ringer chantie, hon ska ju ringa vid tolv. snoozar dom sista minuterna.
Tio över ringer människan o ba; är du vaken ? XD fett söt är hon. Jag ba; du är sen ;P
Aja, vi snackar o så, försöker planera lite, vilket är min starka sida, men att utföra d, nää du.. XD
Så snackar vi om färdtjänst o så, för får egentligen inte åka buss. Fattar vrf nu...
Men då var d inte fixat o jag ba, men vafan hur kmr jag te stan nu?, aja får la gå :)
Då säger mamma; ta bussen men sitt längst fram. Jag tänkte fine lxm. Så jag tar bussen.
Pratar mä Chantie typ hela vägen, när jag kmr till typ backaplan blir jag heeeelt yr. Jag stod upp för d fanns inga platser där fram. Så jag ba shiit, men d har lxm hänt förut o då har d gått över efter typ 2 sek. Men d gjorde d inte denna gången. Jag ba, shit chantal, jag tror jag kmr svimma. Next thing I know slår jag i hövvet i marken. Då har jag ramlat ur bussen o shit.. Så en kvinna o busschaffören hjälper mig typ, jag fattade nada, hade ba skitont i hövvet. Så typ sa bussföraren; ska jag ringa ambulans? Jag ba; va nej.. jag mår bra.. aj.. men jag behöver bara sitta ner.. tror jag. Så hon kvinnan hjälpte mig upp o så, in på bussen, så sa hon till en kille som satt där fram o flytta på sig för att jag skulle sitta, han typ deppa, hon ba hallå hon har svimmat! ;O Men aa, så fick jag sitta iaf. Sen så märkte jag att jag hade klickat chantie (flååt för d bby) o ba.. aa vet inte. Sjuk jävla läskigt va d iaf..
O så slutar inte skiten där.. d trodde jag att d skulle, nä nu har jag ont i HELA ryggen. Asså fittigt jävla ont! Det är lxm som träningsvärk fast värre, o i hela ryggen, armarna o nacken/halsen/bröstet. Fucked up?

Aja, matchen va iaf bra, fast d blev 3 lika. (Djurgården suuger ;O)
Hade d kul mä chantie (har jag alltid;*) o alla andra som va där :)
Tack för en underbar dag alla. (bortsett från hela svimmsaken o d)

Träffade nämligen Nelly o hennes kompis daniel inne i stan mä chantie senare.
Trevligt :) Sen skulle han hem, så följde vi han te bussen, o sen drog vi te centralen på mina order
O så blir chantie typ trött lr mådde illa lr ngt:( O har fortfarande inte fått testa jackan din bajs!! (L)
Så hon gick hem o d va d ba jag o nelly kvar. O shit va skumma grejer som hände där, ska it ens börja på d nu.. ;O Aja, det va kul iaf, på väg hem sen så mötte johanna upp mig på hållplatsen, hon hade vart på bio mä blubbishguldfiskbella;* Aja, så snacka vi lite o aa. D va rätt kul idag iaf. Jag älskar fan mina vänner. Grovt fucking mycket. Bara så ni vet d.

Kyss&Smek


Btw; "Janne" är ett retaard. Om ni läser nästa inlägg kmr ni fatta vad jag menar so don't miss it;)

Kommentarer
Postat av: chantiii<3

Sarah gumman den här dagen vaa helt gaalet skoj!:D<3

HAHAHAHAHH jag ringde 10 över de va lyckat tycker jag :D (a)

Abow ja ba tänkte varför klicka du mei hah, ja förstod inget :o sen när ja ringde upp dig ja ba shiiiet du skrämmde faen livet av mej juu!<3 hihi jag förlåter dig sötis (L)

Jag haaade sjukt roligt babe ,och har alltid det med dig hihiih :*<3

HAHAHAH men era korvar så går ni så långt in ni kan i centralen era knasbollar:p<3

mådde sjukkt illa ,blää på dt :o , du får väl komma o prova den vet ja;)?<3



TAAACK FÖR DU TOOG MED MEJ BABY JAG BLEV SJUKT GLAD ASSÅ!! JAG ÄLSKAR DIG GROVT MYCKET GUMMAN !<333

2009-11-29 @ 01:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0