Men helt seriöst, detta går inte..?

Klockan är 03.57 och jag är pigg som en lärka. Trött på allt men vaken. Jag saknar skolan. Om det är detta lr skolan så vill jag ha skolan. Detta är fett tråkigt. O så har man ba skitmusik o lyssna på. Fitta. Jag måste skaffa en hobby. Bloggen måste fixas, ngn intresserad? för tillfället ser den ut som skit. Blä. Amatörsida. Har hittat ett par nya favvolåtar. Ingen av dom va nya men aa, ni fattar:

Lykke Li - Until We Bleed
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Paramore - That's What You Get
Paramore - Conspiracy
Britney Spears - Cinderella
Christina Aguilera - Dirrty

Som ni fattar så har jag fett tråkigt på dagarna.
Idag såg mindag ut så här;

Vaknade 13.45, låg o drog mig.
Gick upp typ tio över 2, gick upp, tvätta ansiktet, borsta tänderna.
Hälsa på morsan o Co.
Satte på datan, kolla lite grejer. Johan loggar in, vi pratar ganska länge vad jag kmr ihåg. *minnesluckor?*
Snackar mä Bella lite. Vid 4 tvingar morsan mig käka frukost, det är tydligen viktigt lr jag vet it vad.
Aja, dagen har gått snabbt men långsamt. Har it haft ngt o göra. Förslag på vad man kan göra hemma?

Jag har tråkigt -.-'

Kyss&Smek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0