"Kärleksbrev"

Asså lilla vännen, jag skrattar åt dig. Ju mer skit du snackar om mig, desto mer säger du saker om dig själv. Och att du tror att jag tar åt mig. Skojjar du , bahahah. Du är tuggummit under min skoo! Hahaha asså det är fan underhållade, du skulle visa att du var bättre än jag. Du misslyckades. Du kmr fortsatta misslyckas tills dagen vi båda dör för du är inte bättre än mig. Asså shit, vet it ens vrf jag tar mig tid o skriva detta, det är bara kul lxm. Haha, att en människa är så självgod är roande, men sen att den bevisas suga; Det är fan underbart! :D Haha fattar it hur du står ut mä dig själv. Asså, helt seriöst, detta kmr låta hårt o så men skaffa hhjälp. Om d finns, du kmr tyvärr it läsa detta o det är nog bäst för dig mä tanke på att du troligen skulle söka upp första bästa bro o slänga dig från den. Lr leta upp ett gevär o skjuta mig, men sak samma de är fan värt d ;D Grejen är ju även den, du är äldre än mig, vilket skulle betyda att du borde vart mognare, men folk har rätt när dom säger ; "Killar är som smultron, sura och omogna." Bästa citatet någonsin;) Aja, du är inte värd min tid, om jag inte själv vinner på d, vilket jag gör nu, ett skratt. Det behövdes kan jag säga. O en sak till; Fanastiska människor är svåra att hitta, du var lätt att hitta :D Men du har förlorat mig, inte att du hade mig men. Lalala, jag är glad. För jag har hittat ngn underbar :D:D Menmen, poängen var iaf att du har pms o är störd. :D




Kyss&Smek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0