God morrn.

Sitter o käkar frukost nu, d är ett + ;)
Har sovit ganska dåligt inatt, fast bättre än för att par dagar sen.
Väntar bara på att mamma ska säga what we're gonna do next.

Vi ska te skolan o snacka mä min lärare.
Vi ska typ kolla peruker lr ngt, vette fan.
Jag ska sen fika mä min bästaste moster o ULF :D ♥
(In case you didn't notice, we loooove Ulf, cuz he's feeakin aaaawesoome!)

Jaja, *happymomentpasses*

Jag ska iaf te skolan idag. D har jag bestämt. Alla säger typ;
Säkert att du orkar, o vi får se hur du mår.

Jag har en sak o säga.
Jag bestämmer om jag orkar. Inte min kropp.
Jag bestämmer hur jag mår. Inte min kropp lr ngn läkare.
Så har det vart i alla år och så ska d fortsätta vara tills jag dör. Punkt.

Kyss&Smek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0