Det var de ja..

*Hälsningsfras*

Pallar it o va "söt o trevlig" lr whatever så kmr va lite tröök o tjööt. Mår piss o orkar it mer. Låter som en typisk attentionwhore , iknow. Men va fan, cellgifter är fan INTE KUL ;O
Har ont typ överallt o fuck lxm. Mådde piss igår när jag kom hem, snacka lite mä Johansöt o allt blev bättre.
Låter läskigt, ja vet men jag skojjar it asså. Jag mådde *fysiskt* bättre ;O
Twisted, iknow. Kanske kan bota hela skiten? Aja, va iaf på sjukhuset från i måndags tess igår.
Dropp 24/7. Jobbit fan -.-' En annan sjuk sak; jag mår illa av medicinerna jag får mot illamående :S XD
Jag ä fan messed up ! Blä, detta blev ett "MEMYSELF&I" - inlägg vilket vi inte gillar.

Aja, för er som bryr er (den lilla procenten) så började då behandlingen i onsdags, den håller på 3-4 dagar i sträck o man mår fittäckelpissilla. Efter cytostatikan är slut ska man ha dropp i 24 h, (droppet pågår under hela perioden) för att rensa kroppen från alla gifter dom just stoppat i en -.-
Sen får man åka hem o må illa hemma ist (jippi , naat) i 3 veckor. Sen ska man tebax te satans byggnad för o upprepa detta. I ETT ÅR ! Jag blir typ helt handikappad: Jag får inte åka buss, måste ta taxin, jag kmr inte kunna göra en massa saker sj, jävla risker. Jag kan DÖ av feber?! :S Ja menar va faan lxm. Skolan kmr gå åt fitthelvete. Kmr it kunna komma in på ett gymnasium som jag vill för kmr ligga så fakking långt efter.

Jag GILLAR INTE DETTA. Jag vill / kan inte finna mig i situationen. Jag vill inte ha ngn jävla sarkom på nyckelbenet. JAG VILL INTE HA CANCER!

Jag kmr it klara av detta. Jag kmr bryta ihop. Jag har bara gjort en behandlig o kolla på mig. Jag har redan flippat ut.

HelveteHelveteHelveteHelvete.

Fitta.

HelveteHelveteHelveteHelvete.













Jag vill ju inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0