Back home bitchees!

Är hemma igen. Efterlängtat kan jag säga utan o tveka en sekund.
Har kännt mig lite mysko dom senaste dagarna, o inte fysiskt sätt.
Har typ kännt mig.. snygg? Venne, kanske är peruken, ingen aning, men har fått fett mkt uppmärksamhet o komplimanger sen jag blev sjuk. Stört. Jag längtar iaf tills imon o tills nästa vecka ! :D
Imon ska jag o Chantiie på hockeymatch; Frölunda - Djurgården. Fett najs :D
O nästa vecka ska jag o Banan på idol. O så kanske ngt annat kul händer mä, men det är inte 100% bestämt än.
Aja, är skitglad o va hemma iaf. Har saknat .. fan vet inte vad jag har saknat.
Aja, gillar iaf it sjukhuset så. Hur snäll o underbar personalen än är så.. Jaa men..
Det var väl d för denna gången.. Kmr säkert mer ikväll om jag har tråkigt.
Btw, Im sorry.

Kyss&Smek



Kommentarer
Postat av: chantiii<3

Jag facking, älskar dig gumman taaaack för ja fick följa med, asså de var verkligen sjuuukt roligt!:D!<3 tacktacktaack (a)<3

2009-11-29 @ 00:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0