261109

Haai folket :D

Bloggar från sjukhuset då;) Vart på tonårsträff idag (igår) då, kulkul.
Spelade Wii - Sports Resort. Ganska underhållade. Min grupp kom 2:a men det var ändå rätt kul ;P
Fick två biljetter till Frölunda - Djurgården på lördag :D Jag o en kille i min grupp fick varsin biljett av en kille i den vinnande gruppen, så gulligt. Men så var jag lite osäker på om jag skulle gå för att jag ville inte gå utan en kompis, så fick jag en till biljett av en annan kille i den vinnande gruppen. Så då hade man två, men då va killen i min grupp osäker på om han skulle gå för han ville inte heller gå utan en polare, o han hade en kompis mä sig, o jag ba här:D
Så fick han den, o han ba; är du säker, jag ba jaa, men så kunde han typ inte, o aa. Men ska iaf på Frölundamatch på lördag då ifall ngn vill hänga på ;) Långt detta blev ;P menmen, känner oxå att jag har vart dålig mä bilder så ska ordna d nu ;)















Sen vill jag bara säga tack te alla som kommit o hälsat på mig på sjukhuset.
Älskar er massor ;*


Kyss&Smek

Kommentarer
Postat av: matilda

Åh blir galen, vill träffa dig snart! :D <3



2009-11-27 @ 13:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0