UNDERFUCKINGBART!

Lalala, jag är glad. Mår fan finfint :D Helt perfekt.

Ja, d har hänt en hel del sen sist.
Vart på sjukhuset o fått behandling. Gick rätt bra:)
O i helgen har jag varit i skåne, hälsat på Johan (A)
Asnajs va d^^ Nu är d mkt som händer, d betyder stress :/
Imon blire skolavslutning;) Kmr sakna alla ^^
Eventuellt ska jag med Banan o handla julklappar, för d har man ännu inte gjort ;$
Sen på onsdag blire sjukhuset, ta prover.. blä.
Torsdag äree juuul!!
Då ska jag o brorsan fira jul hos min mosters fästmans familj, så d blir en sån sagojul typ^^
Fredag är ännu inget planerat, inte lördag heller så hör av er om ni vill hitta på ngt;)
Söndag blire fixa naglarna, julklapp från min moster. Happy -- > Sarah :D

Ja, d var väl d. Tänkte jag gör såhär ifall jag inte hinner lr pallar blogga mer i veckan.
Sen kan jag ju alltid göra mer detajerade inlägg senare ;)

Kyss&Smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0